Golden Retrievers voor vriendschap

Of Barnsley Gold

Oosterwolde (Friesland)

ofbarnsleygold@gmail.com

Nieuws

Ninthe op de cover!

03-03-2016 17:20
Ninthe op de cover van de Hondenwereld! Zo super trots, Ninthe staat op de cover van de Hondenwereld, ook zijn Gordo, Ninthe & Silby te vinden als bijlage bij een artikel! Super trots ben ik!    

Welkom Unique!

22-02-2016 17:19
New kid in town! Graag wil ik aan jullie voorstellen, ons nieuwe meisje Unique! Unique is een meisje wat onverwachts op ons pad kwam en waarbij we niet anders konden dan dat pad te volgen. Dolblij zijn we met haar!

Dag ventje

26-01-2016 15:01
  Gordo * 02-02-2008 † 26-01-2016 Met veel verdriet moet ik hier schrijven dat ons maatje, onze grote vriend Gordo, niet meer bij ons is. Na een triest ongeval begin dit jaar werd het leven lijden voor onze vent, wij konden niet anders dan de moeilijke beslissing maken en hem verder...

Housewandeling

22-12-2013 21:18
Om ons nieuwe plekje te vieren met onze hondenvrienden heb ik op 22 december een HouseWalk georganiseerd! Veel lieve vrienden zijn komen wandelen, we waren met zo'n 25 personen en het dubbele aan honden. Lieve Myr zorgde voor de catering, en dat had ze uitstekend voor elkaar. Warme chocolademelk...

Verhuizing!

15-11-2013 21:17
Hoeraa! Op 15 november 2013 heb ik de sleutel gekregen van ons eigen paleisje! Per 20 november wonen wij in Appelscha.

Geslaagd!

06-07-2013 12:23
Vanmorgen hadden Ninthe en ik examen bij de kynologen club. We hebben G&G A gevolgd. Ze heeft zelfs geapporteerd terwijl ze dat alle lessen en ook thuis weigerde! Dat ding ging je zelf maar halen. Het apporteerblok was wel al leuker dan dummy, dus daar mee aan de slag gegaan en het heeft...
Het weekend van 24 t/m 27 mei zijn wij met een klein aantal leden van het Golden Retriever Forum een weekend weggeweest.  

Jaa goedgekeurd!

14-05-2013 20:50
Vandaag is de kennelnaam 'Of Barnsley Gold' officieël goedgekeurd!

Website gelanceerd

03-04-2013 11:44
Onze nieuwe website is vandaag van start gegaan.  

Kennelnaam aangevraagd!

28-01-2013 12:50
Vandaag heb ik de kennelnaam aangevraagd! Het duurt altijd een tijdje voor je de goedkeuring in huis hebt, hij moet door verschillende mensen goedgekeurd worden. Ook wordt hij gepubliceerd in het blad 'Onze Hond' zodat mensen evt bezwaar kunnen maken. Ik hoop in april/mei te horen of de naam is...
<< 1 | 2